Олігарх замовив в ательє Ferrari

42

З тією ж легкістю, з якою одні люди ходять до “свого” кравцеві за новим костюмом, директори великих корпорацій заходять в ательє за автомобілями індивідуального пошиття. Голова величезною транспортну компанію Metropolitan Transportation Authority (MTA), що базується в Нью-Йорку, і президент HJ Kalikow & Co., великого гравця на ринку нерухомості Сполучених Штатів, Пітер Каліков (Peter Kalikow) замовив собі Ferrari в унікальному виконанні. Не кого-небудь, а саму Pininfarina Пітер Каліков попросив зробити автомобіль, пристосований під його власний неповторний смак.

Ferrari для олігарха Ferrari для олігарха Ferrari для олігарха Ferrari для олігарха Ferrari для олігарха Пітер Каліков на прийомі у президента США Pininfarina 250 GT Series Cabriolet 1За основу індивідуального пошиття була обрана одна з останніх моделей фірми Ferrari 612 Scaglietti. Так як модель зроблена спеціально для Пітера Калікова, то до назви додалася літера “К”. Перш ніж відправитися до власника через океан, Ferrari 612 Scaglietti K мала оглушливий успіх на останньому огляді унікальних автомобілів Villa d”Este Concours d’ Elegance.

Високопоставлений покупець попросив Pininfarina намалювати, сконструювати і побудувати для нього автомобіль, де б при збереженні початкової гармонії всіх ліній кузова, вдалося акцентувати увагу на елегантності і ексклюзивності зовнішнього вигляду. Технічне завдання, яке надіслав Пітер Каліков на ім’я італійських дизайнерів, було простим: створити автомобіль з новим кузовом, але з такими тонкими і прихованими відмінностями від оригіналу, що тільки 10% експертів Ferrari змогли б розпізнати унікальну модель з першого погляду.

За допомогою італійських фахівців дане ТЗ поступово розвивалось і набувало конкретних обрисів з врахуванням усіх побажань замовника, який особисто брав участь у виборі варіантів дизайну кузова, кольорів і матеріалів обробки інтер’єру.

Автомобіль, сконструйований і побудований по особливому замовленню тільки в одному примірнику, тим не менш є повноцінним автомобілем, що надає своєму власнику всі необхідні на такому рівні функції і першокласний комфорт для повсякденного використання.

Pininfarina не зрадила своєму традиційно високому стилю, і унікальний автомобіль став по-справжньому елегантний. Ніякої химерності і гіпертрофованості. Основні зміни внесені в малюнок решітки радіатора, що нагадує тепер класичні твори італійського дизайну 50-х і 60-х років, рідкокристалічної прозорий дах із змінною світлопропускною здатністю, збільшені повітрозабірники в передньому бампері, видовжені задні стійки, які утворили позаду заднього скла невеликі плавці. Задні ліхтарі на 612 Scaglietti з літерою “К” перекочували з моделі Ferrari Enzo.

Інтер’єр був перероблений, і основа переробок базувалася виключно на побажаннях клієнта. Тепер салон придбав ті незначні деталі, які створюють атмосферу розкоші і занурюють водія в його звичне середовище.

Відділ спеціальних проектів на Pinifarina пишається соєю новою роботою і зазначає, що їм вдалося догодити новим Ferrari такому відомому колекціонеру унікальних автомобілів. Для самого Пітера Калікова це вже далеко не перший досвід роботи з Pininfarina. У його колекції досить раритетів цього італійського ательє. Одним з найбільш відомих екземплярів його колекції є нев’янучий Pininfarina 250 GT Series Cabriolet 1 1957 року, повідомляє Autonews.