Koenigsegg CCX: доопрацьований швед з V8

53

Шведська компанія виходить на ринок Америки. Доопрацьований до вимог щодо безпеки США, Koenigsegg CСR, перейменований в CCX, дебютував на автосалоні в Женеві.Найбільші зміни торкнулися кузов. Була збільшена площа та довжина бамперів, змінилися обводи порогів і передніх повітрязабірників, з’явилася гребінка вихрегенератора на кромці даху.

При виготовленні ССХ розширили застосування вуглепластика, виконавши з цього матеріалу обід складених колісних дисків.Більш жорсткі американські вимоги по шкідливим викидам змусили ґрунтовно доопрацювати двигун.

У штатного 4,7-літрового V8 з двома компресорами Rotrex змінені фази газорозподілу і конфігурація впускного колектора, збільшений діаметр клапанів, розроблена нова система живлення з двома форсунками на циліндр. Завдяки змінам, внесеним у двигун, Koenigsegg “позеленів” настільки, що відповідає самим суворим каліфорнійським вимогам.

При цьому ССХ не втратив потужності. Ті ж 806 л. с. максимальна швидкість 395 км/год, розгін до 100 км/год за 3,2 секунди. Ціна для США від 540 до 610 тисяч доларів.

Автор – Ігор Туманов